Olin ahkera tiistaina ja pyöräilin tonne 15km päähän ottamaan kuvia mun lempitien varrelta. Kiitos sateisen sään ne on vähän harmaita, mutta tällaiselta Australian Capital Territoryssa pääasiassa näyttää.
 

                                                          

                                                          

                                                          

                                                           

                                                          

 

Yritän kuumeisesti miettiä miten todistan tälle perheelle, että joulupukki asuu Suomessa. Niiden mielestä on suurikin vitsi, että joulupukki muka asuis Lapissa. Kuulemma KAIKKI tietää, että se asuu Pohjoisnavalla. Pyh! Oon ettiny netistä englanninkielisiä tietosivuja, jotka todistais mun väitteen oikeaksi, mutta kaikki sivut mitä oon tähän mennessä löytäny väittää, että joulupukki asuu Pohjoisnavalla. Seuraavaks meen matkatoimistoon kysymään matkaesitteitä Suomesta, josko niissä olis jotain todistusaineistoa. C'mon, jopa japanilaiset tietää, että joulupukki asuu Korvatunturilla!